Liia

Kondoleans till en av mina följare 😇
Jorden har blev en tommare plats och himmelen har blivit en vackrare sjÀlar rikare. 
NÀr jag blickar upp i den kalla nattens stjÀrnbeströdda himlavalv sÄ ser jag en glimmande juvel högt dÀr uppe.

Jag fick ett slag i magen, nÀr mamma ringde att du Àr borta.
Det Àr alldeles för tidigt!
Jag blev chockad. Att livet Àr sÄ jÀvla orÀttvist. 

Att en som dig, som Àr en god mÀnniska, som fanns för nÀra och kÀra,
i med och motgÄngar, bara försvinner.
Du Àr vÀldigt omtyckt av din omgivning.
Du gav katter en andra chans, genom att ta katter frÄn katthem. 
Finns inget ont att sÀga om dig. 

Jag tÀnker pÄ dig och din familj, 
som mist en dotter, en syster, en fru, en mamma och en mormor!

Att du inte finns kvar bland oss, 
fick mig att tÀnka att jag har mist mor- & farförÀldrar och pappa, 
jag har cancer, som gjort mig hÀrdad frÄn döden. 
Men nu nÀr du gick bort, rann det över bÀgaren.
NÀr du, pappa, och andra kompisar till mina förÀldrar, dör innan 65 Är, 
gör att döden skrÀmmer mig, att ni Àr alldeles för unga för att dö.

Vila i frid!

 
Â