Liia

The Hives i Örebro
Jag har aldrig varit intresserad av att gå på konserter, om man bortser 
The Hives och Mamma Mia Musikalen.

Just nu så önskade jag att jag var på Stortorget och kunde få se The Hives live, men hjärntröttheten säger ifrån idag. Dom spelade en låt på Musikhjälpen
Var förbi i tisdags kväll på Musikhjälpen, och fick se Pelle live =)
Nu med hjärntröttheten, så undviker jag stora folksamlingar som konserter. Eftersom det blir för mycket intryck som ljud, ljus och människor. Såg på playen och det var för mycket folk vid Musikhjälpen när The Hives uppträde, för att jag skulle vara där.. =(

Men men jag får trösta mig på att jag var på The Hives konserten 2013, innan jag blev sjuk med min storebror. Då var det många Fagerstabo på konserten... inte så konstigt på tanken att det var deras närmaste spelning, hemmaplan Fagersta, 10 mil. För er som inte vet, så är The Hives ifrån Fagersta, precis som jag =D
Gillar deras platta Lex Hives.