Liia

Min fritid
Det som får mig att må bra är

»Motionssimmar«
Brukar oftast simma 1000 m, 2-4 ggr i veckan.
Enstaka ggr 1500 m. En gång 2000 m (en gång är ingen gång ;))
Simmar helst på morgonen, innan simundervisning börjar eller barnfamiljer är där.
Jag tycker det är bra att lära barn att simma, men även ha roligt, för jag minns själv hur kul jag tyckte det var, men jag blir så hjärntrött av barn i badhus, så jag simmar helst vid 7-8 tiden på morgonen. 

»Umgås med familj och vänner«
Mamma och 2 syskon som jag umgås med, när vi väl ses.
Övrig släkt träffar jag inte, men några få som jag har ytterst lite kontakt med. 
Jag känner en del/har bekanta, men det är få som jag kallar min vän. 
Umgås nu mera med dom som står mig nära, dom är inte så många,
dom är anpassningsbara efter min hjärntrötthet. 
Bekanta träffas jag ibland. 


  »Matlagning«

Jag har en mat och bakblogg;
www.liiasmatochbak.blogg.se


 »Baka«


 »Blommor«
 
 
»Medlemsträffansvarig«
för drabbad i Örebro. 
1-2 träffar i månaden.