Liia

Julångesten..
Idag har jag en dålig dag med hjärntrötthet...
Och jag ska försöka inte ha dåligt samvete för att jag inte orkar åka iväg och simma idag.
Måste lyssna på min kropp..

Anledning till att jag har dålig dag idag, är för att 
jag sovit dåligt i flera nätter i rad.
Att sova dåligt gör inte min hjärntrötthet bättre,
snarare tvärtom.
Men jag verkar vara inne i en period, då jag sover dåligt,
fast jag har medicin som oftast hjälper.
Jag har haft såna här perioder X antal gånger, sen jag började med medicinen. 
 Jag blir så mossig i huvudet, och tungt och lite ont i huvudet när jag inte får sova.

Igår så var tåget 2 timmar försenat,
resan i sig gör mig hjärntrött, mycket folk osv..
Blir inte bättre när tiden gör mig hjärntrött.
Ju längre tid, desto hjärntröttare blir jag.

Jag  har faktiskt inte haft så fasligt mycket julångest i år.
Jag är inte stressad över alla måsten, eftersom vi inte byter några julklappar och har knytkalas.
Å i år så har jag inte julpyntat alls. 

Idag blir det en hemmadag.
Jag var vaken 2 timmar mellan kl 5-7.
Så jag klev inte upp för än kl. 10.30.
Jag har satt in en rimmad julskinka i ugnen, 
som sköter sig själv nästa 3 timmar.