Liia

Blindstyre när det gäller 🍄
I torsdag var jag och vän till skogen,
och plockade trattkantareller. 
Sofie hittade 3 gula kantareller och taggsvampar också. 
Fattar inte hur hon hittar trattkantareller 😯
För mig så smälter trattkantarellerna
bland andra gulbruna löven, så jag ser inte svampen.
2,8 liter färdigrensade trattkantareller
hittade Sofie åt mig 💗

Vi hade med oss picknick med oss.
Jag tog med mig hembakt rågsiktkakor
med ost och skinka samt bondkakor.
Hon hade med sig varm choklad och fika.
Dock tråkigt att det började regna bara 😟 
Men enligt svampexperten Sofie så är molnigt 
eller regn, för solen gör att det blir svårt att se svampen. 

Jag hade en mysig dag i skogen med Sofie 😍

Men jag fick lida för att jag plockade svamp, med att 
få migrän. Får ju det när jag böjer huvudet för mycket,
det blir för ansträngt. Men det var det värt 🙃

Eller var det för att jag 
🚬 
 
Man kan inte bli allt annat än glad när man är med Sofie 💕
Blev så söt på bilden 😍
Muppbild på hon till vänster 😂
Så lite skog med sig hem