Liia

Idag är det 3 år jag och Diesel har varit sambo <3
Idag är det 3 år sen Diesel och jag blev sambo <3
Han var så liten när han kom till mig, 12 veckor och 4 dagar.
Det var kärlek vid första ögonkastet. 

Hon som hade Diesel innan, 
berättade att hon kallade honom för Diesel, 
för att han spinner som en diesel motor, 
men jag fick kalla honom för vad jag ville, 
så länge jag bara berättade det för henne.
Men jag blev så såld på namnet,
så han fick fortsätta att heta Diesel.
Men ibland kallar jag honom för rackatuss,
när han är busig / stollig. 
Idag är det 27 mars, och Ralf namnsdag,
jag har blivit förtjust i det namnet.
Så nu har jag ett namn på lager, 
om jag skulle vilja ha skaffa en till sambo. 

Jag är så tacksam för att jag får vara hans matte.
Han gör mig hel. 
Varje gång vi är ifrån varandra, 
så saknar jag honom varje sekund.
Jag har ett hem att komma till, 
någon som väntar på mig, 
som saknar mig,
någon som älskar mig villkorlöst,
precis som jag älskar honom villkorslöst.
Han är det bästa som har hänt mig sen jag blev sjuk. 

Jag hoppas att vi får många år tillsammans!

12 veckor
12 veckor
25 februari 2017
27 mars 2017