Liia

Bakis utan alkohol
Igår är jag bakis utan alkohol efter fredagens trevligheter....
Mental tröttheten lamslog mig igår..
Sängen samt titta på serie är vad som gäller

Till alla er som inte tror jag inte kan bli dålig,
men ingen ser mig när jag är dålig,
för att jag är hemma och inte umgås med någon.
Men det var värt att må som en påse skit igår.
Jag hade väldigt trevligt i fredags.

I fredags så var vi på utflykt med arbetsträningen till Rävgången.
Väldigt fint väder, men blåsigt.
Fick gå undan straxt innan lunch, för jag upptäckte försent att jag
behövde gå ifrån en stund, för det blev för mycket intryck och
för lite återhämtning.

Jag åkte hem för att duscha och vila,
då jag behövde vila för att jag skulle på
konsert med Ung Cancer.
Chris Kläfford  😍
Fantastisk kväll var det
Gillar inte ta en selfies men så här jag  såg jag ut igår när hjärntröttheten tryter rejält. 
Rävgången
Chris Kläfford 
"Treading water"
"Imagine"