Liia

Svamp plockning
En från kursen frågade mig, om jag ville spendera en eftermiddag på en hemlig plats, 
för att plocka trattkantareller. 

Så igår var vi iväg och plockade trattkantareller.
Vi tog med oss varm choklad och mackor med skinka och stekt ägg,
myste i det härliga vädret i skogen. 

Jag fattar inte hur hon kunde se alla svampar bland alla löv. 
Men nu har jag ett hum hur man tittar efter trattkantarellerna. 
Blev lite att hon pekade och plockade haha >_<
Så jag fick med mig 6,5 liter trattkantraller. 

Jag är så otroligt glad och tacksam, att jag fick följa med henne,
och fick en fantastisk dag. 

Jag var och klippte mig hos på förmiddagen, 
kändes väl onöigt att man kanske gjorde det, när man skulle till skogen.
Men jag har inte möjlighet att göra det senare,
och vi kunde inte ta svamp plockningen heller, 
så det fick bli som det blev ^_^