Liia

Ångest delux
Idag hade jag tid till röntgen.
Är väldigt tacksam för att mamma följer med mig. 
Skönt att ha ett psykiskt stöd som väntar på mig i väntrummet.
Skingrar tankar innan röntgen och få umgås med mamma några timmar.
Vi var ut och åt, shoppade lite grann. 

1 h plågades jag i röntgen. 
Men sköterskan sa att jag låg helt still hela tiden,
men mycket tack vare att jag får utskrivet smärtstillande och lugnande medicin för att klara av att ligga helt still på hård brits, för att inte få smärta från helvet och få panik för att ligga instängd i ett trångt utrymme. 
Men tydligen så hade röntgen apparaten tagit en paus när jag fick kontrastet, 
men dom fick bilder, men vi får se vad neuorolgen godkänner bilderna.  

Nu har medicinen släppt, och ångesten väller över mig. 
Väldigt jobbigt, idag är den värsta dagen med ångesten, 
men jag kommer må psykiskt dåligt fram tills jag får beskedet.
Får beskedet på brev, så gissningsvis får jag besked om 3-4 veckor.

 
#1 - Eivor

Då håller vi tummarna för att allt är okej 👍